Forum Centrum Ochrony Antywirusowej Strona G│ˇwna Centrum Ochrony Antywirusowej
>>> www.antywirusycoa.bo.pl


Mam nadzieje ze wyjdzie z tego najlepiej.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Centrum Ochrony Antywirusowej Strona G│ˇwna -> Windows 2000
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Juukla
King of the Internet



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta│: 0 tematˇw

Sk▒d: Finland

 PostWys│any: Sob 15:27, 05 Kwi 2014    Temat postu: Mam nadzieje ze wyjdzie z tego najlepiej. Back to top

wzi─Ö┼éam 2 raz na noc i ci─ůgle chce mi si─Ö siusiu:/
[link widoczny dla zalogowanych]
wiem, ze pracuje z dobrym fryzjerem a z jej usług jestem bardzo zadowolona
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

NAJGORZEJ. [link widoczny dla zalogowanych] Podajesz sie za mnie, to już jest twoja przegrana, bo kłamiesz.
Bula, czekam na raport moze powinnas bardziej matowic i odtluszczac tamto miejsce s┼éysza┼éam,ze z powodzeniem stoduje j─ů wiele s┼éawnych os├│b ze swiata showbiznesu. A kto to jest??? Chc─Ö sie wybra─ç, ale moze kt├│ra┼Ť ju┼╝ by┼éa [link widoczny dla zalogowanych]
Dzi─Öki Marla,ksi─ů┼╝ka ju┼╝ jedzie do mnie Ale trzeba pamietac ze im blizej tej drugiej osoby jestesmy tym bardziej trzeba byc odpowiedzialnym. No w┼éa┼Ťnie, dopiero co us┼éysza┼éam ┼╝e takie co┼Ť istnieje...i nie wiem czy to mo┼╝na zrobi─ç u lekarza (tak by by┼éo najbezpieczniej), u kosmetyczki (bo to przecie┼╝ pewien rodzaj makija┼╝u permanentnego), czy w studio tatua┼╝u (tu nie mia┼éabym zbyt du┼╝ego zaufania). Mam straszn─ů ochot─Ö na g┼éod├│wk─Ö (chodzi mi raczej o oczyszczenie organizmu ni┼╝ schudni─Öcie), ale boj─Ö si─Ö, ┼╝e m├│j prze┼éyk tego nie wytrzyma. Pije bardzo ma┼éo p┼éyn├│w, og├│lnie jestes wr─Öcz odwodniona, czy to te┼╝ mo┼╝e mie─ç wp┼éyw, ┼╝e moje usta wci─ů┼╝ s─ů ma┼éej wielko┼Ťci? Powodzenia! Niestety mam tylko czasow─ů niezdolno┼Ť─ç do pracy przed┼éu┼╝an─ů co rok .Takie s─ů realia ....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W Sharleyu dowiedziałam się, że takich podskórnych wyprysków nie powinno się w ten sposób traktować.
[link widoczny dla zalogowanych]
A mam jeszcze jedno pytanie jak my┼Ťlicie p├│┼║niej na ten rudy kolor mog─Ö normalnie po┼éo┼╝y─ç czarne??? ????jakie siatki??????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Otoz jestem masazysta jednak moja praca jest nietypowa, poniewaz zajmuje sie leczeniem kregoslupa za pomoca masazu. [link widoczny dla zalogowanych] Buka:
niekt├│re zabawy s─ů ciekawe... Narzekasz na wszystkich a tu nie,a tam nie,a mo┼╝e to z tob─ů jest co┼Ť nie tak! Spoleczenstwo sie starzeje i potrzeba tez osob do opieki nad chorymi. Tez myle o zapisaniu sie na jakis kurs (z nadzieja na \podlapanie\ jakiejs pracy), ale jakos ciezko mi sie za to \zabrac\. Niestety, podczas g┼éod├│wki znajduj─ůce si─Ö w sk├│rze naczynka krwiono┼Ťne kurcz─ů si─Ö, przez co dop┼éywa do niej mniej krwi. [link widoczny dla zalogowanych]
wzrost 168 cm z dzieckiem) i nawet nie mialam z kim pogadac! Zak┼éadam jeansy kt├│re nosi┼éam jak mia┼éam 19 lat (mam 27), i w kt├│re 8 miesi─Öcy temu jeszcze nie wchodzi┼éam (nie wspominaj─ůc o dopi─Öciu si─Ö!). Czy znacie mo┼╝e spos├│b na bezpieczne dla kolor├│w ciemnych i tkanin wywabianie tego zapachu?? Co do stan├│w depresyjnych, to trzeba brac leki, bo samo to chyba nie przejdzie. Pani Marta pracuje teraz w Krakowie na ul.Praska 28 no ja mam nadzieje ze tez bedzie tak samo Tylko tak naprawde cholera wie kiedy znowu wroce Chyba bede maxymalnie harowac zeby tylko nie myslec o pie**olach jak sie namecze to bede zbyt zmeczona zeby miec rozne takie mysli hihih Oby tylko sprawdzilo sie to w praktyce
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Powinna┼Ť si─Ö zda─ç na jego do┼Ťwiadzczenie, on oceni rodzaj w┼éos├│w, stopie┼ä zniszczenia, rodzaj skr─Ötu.
[link widoczny dla zalogowanych]
od rana sok pomidorowy , , teraz herbata czerwona, i gotuje mieszanke warzywna + kasza. sama nosze farbe ok 6 miesiec br─ůz ┼éadnie sie zpiera do jasniejszego brazu wogole nie ma rudych, nie mam odrost├│w
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Oczywi┼Ťcie nasz pomys┼é wi─ů┼╝e si─Ö dla nas z pewnym ryzykiem koszt├│w i zaanga┼╝owania, dlatego prosimy tylko o powa┼╝ne propozycje. [link widoczny dla zalogowanych] Trzymam za Was kciuki!!
Szukam moich ulubionych piosenkarzy i zespo┼é├│w. Siemka!!! Ju┼╝ po \┼Ťniadanku\. 8 kilo to ca┼ékiem niez┼éy wynik. podobnie ja by┼éam, pogra┼éam-wygra┼é┼éam 300$---wi─Öc lubie to miasto ale racja, mieszka duzo czarnych i paradoksalnie-biednych, chociaz moze nie paradoksalnie, bo jak ja bym tam mieszka┼éa, to wszystko bym pewnie przepusci┼éa... [link widoczny dla zalogowanych]
do mam dylemacik 1. Dodam, ┼╝e dwa dni wcze┼Ťniej by┼éam o w┼éos od kupienia sobie convers├│w za niebotyczn─ů sum─Ö 300z┼é, na szczescie si─Ö powstrzyma┼éam. By┼éa tam taka jedenastolatka, kt├│ra mia┼éa to samo ale jej wycieli to od razu na drug dzien... Kinga Groblewska 693900322 ma to szans─Ö? A jak Ty oczyszczona?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

buliks jeste┼Ť facetem dopiero ogarn─Ö┼éam
[link widoczny dla zalogowanych]
Wyleczy┼éem go p├│┼é roku temu ale ze wzgl─Ödu na to, ┼╝e by┼é bardzo nasilony - teraz mam ca┼é─ů twarz w bliznach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ariam- mam tyle samo wzrostu i nie ma co mie─ç kompleks├│w, bo m─Ö┼╝czy┼║ni naprawd─Ö lubi─ů takie ma┼ée kobietki, m├│j facet ma np.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Cz─Östo czuj─Ö niemo┼╝no┼Ť─ç przerwania jedzenia, jednocze┼Ťnie do┼Ťwiadczam uczucia wstydu i nienawi┼Ťci z powodu nadmiernego apetytu, oraz przejadania si─Ö. [link widoczny dla zalogowanych] jakies szampony ..
daj spokoj, poszlam do berendowicz kublin jako modelka, za darmo mnie mieli sciac, liczylam ze fajny fryz bede miec a tu zonk! ketoprofen byl dobry-do dzisiaj bo teraz nie pomaga. A jak─ů masz meridie 10 czy 15 ? Nalezaloby zasiegnac informacji w tej sprawie FEBe albo GROSZKA, mam nadzieje, ze sie odezwa! hm.. [link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem co n amnie szybciej i lepiej dzia┼éa - meridia czy montiniac, ale dzi┼Ť wesz┼éam na wag─Ö i si─Ö nie┼║le zdziwi┼éam - 98,2, czyli juz schud┼éam 8 kg ma to t─Ö zalet─Ö, ┼╝e w stowarzyszeniu b─Ödziesz mia┼éa praktyki u kilku r├│┼╝nych rzeczoznawc├│w, a oni zwykle si─Ö w czym┼Ť specjalizuj─ů, wi─Öc b─Ödziesz mia┼éa konsultacje z najlepszymi specjalistami w poszczeg├│lnych dziedzinach, a indywidualny rzeczoznawca, do kt├│rego trafisz, mo┼╝e np. http://www.youtube.com/watch?v=VRsJlAJvOSM Czy ktos probowal takiej metody? Moze i my tanczymy do tego co gracie... Ja naprawde nie jestem ekspertem w tych sprawach jesli o leki chodzi .Trudno mi powiedziec dlatego,ze nie mam pojecia jaki to lek i po jakim czasie od zazycia zostanie wchloniety przez organizm.To mozna zapytac lekarza ,albo poczytaj ulotke do leku. oglnie interesuje mnie temat ekspanderow tkankowych i czy ktos z was mial z znimi stycznos─ç ,znalaslem narazie 2 kilniki kotre oferuja takie metody ale jest to nowa metoda i malo o niej pisza ,a na dobra sparwe inne kliniki wacel o niej niepisza tylko oferuja ci wyciecie sk├│ry i przeszczep ,wiaodmo nie to w ty m chodzi znowu doadtkowa blizen sobie robi─ç;/czy ktos z was probowa┼é z ekspanderami ile to kosztuje i zna jakies kliniki chirurgiczne gdzie sie w tego rzeczach specjalizuja, tak jak powiedizlame jest to nowoeczesna metoda a my ┼╝yjemy w nowoczesnym ┼Ťwiecie sadze ze warto spr├│bowa─ç ....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Juukla
King of the Internet



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta│: 0 tematˇw

Sk▒d: Finland

 PostWys│any: Nie 7:56, 06 Kwi 2014    Temat postu: Moim zdaniem. Back to top

ja 69.9kg, a docelowo 60kg.
[link widoczny dla zalogowanych]
Higiena? Szkoda bo lokal jest przyjemny i wszyscy s─ů mili.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Lekarza pierwszego kontaktu skierowa┼é mnie do neurologa(w sumie na moj─ů pro┼Ťb─Ö ). [link widoczny dla zalogowanych] pozdrawiam
o mamooooo.. mrowisku - nie jestes w stanie tak naprawde zrozumiec ludzi z Wi─Öc po co to ┼╝artowanie z forumowiczek kt├│re martwi─ů si─Ö o spokojny por├│d? W tej chwili nie mam mo┼╝liwo┼Ťci szczeg├│┼éowo przeanalizowa─ç Waszych przypadk├│w ale wg mojej wst─Öpnej oceny wiesz co moj ch┼éopak chyba wstydzi si─Ö w og├│le penisa bo jak ma wytrysk to mnie przeprasza (nie kochamy sie jeszcze tylko robie mu dobrze r─ůczk─ů ale chcia┼éabym ustami) [link widoczny dla zalogowanych]
Co do masa┼╝y wyd┼éu┼╝aj─ůcych nogi to nie wierze, bo jak mo┼╝na masa┼╝em wyd┼éu┼╝y─ç ko┼Ť─ç? W chwili obecnej bol─ů mnie obie d┼éonie ... ale co si─Ö komu podoba. do kercik, hej ┼╝adna z nas nie napisa┼éa ┼╝e Thomas jest beznadziejny-bo tak zrozumia┼éam Twoj─ů wypowied┼║?angel pisze o BMI!!!! stwierdzam, ze jest troszke lepiej. Ja robi┼éem lewatyw─Ö ju┼╝ chyba z 5 razy i jakich┼Ť z┼éog├│w u siebie zbytnio nie zauwa┼╝y┼éem, mo┼╝e z tymi z┼éogami to przesada mo┼╝e nie ka┼╝dy je ma. pozdrowienia dla wszystkich kreciolkow...;p
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzieki Wam wszystkim za dobre rady.
[link widoczny dla zalogowanych]
Bromy do mojej sprawy znajdziecie w zalozonym przeze mnie watku PRZEPROSINY - DR A. No i postanowiłam rozjanić nieco włosy, dwukrotnie juz robiłam balejaż na całej głowie , za pierwszym razem wyszły rudawe ale za drugim już blondzik ładny i teraz już nie mam czarnych tylko jasne
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kirkor [link widoczny dla zalogowanych] Po kapu┼Ťciance, chyba zastosuj─Ö tydzie┼ä innej diety, ca┼ékiem fajna monotonna ale mojemu koledze pomog┼éa.
zawsze mialam duze i biale zeby ale z wiekiem od tych uzywek koloryt sie nieco zmienil czy jest szansa, ze po piaskowaniu beda troszke jasniejsze? Tam sporo ju┼╝ na ten temat zostalo powiedziane.S─ů te┼╝ ciekawe linki. do Winogronka8 I czy taki zwiazek na odleglosc ma szanse? Jak masz jakie┼Ť pytania to pisz ┼Ťmia┼éo, ale najpierw przeczytaj to co ju┼╝ o bliznach i metodach ich usuwania pisa┼éy┼Ťmy, a jest tu ca┼ékiem sporo naszych rad i do┼Ťwiadczen [link widoczny dla zalogowanych]
MOze teraz widac efekty ale p├│┼║niejszy zanik tkanki t┼éuszczowej nie jest wart ┼╝adnej ceny To jest straszny wysi┼éek uwa┼╝am ,┼╝e Tombak przesadza z iloscia tych lewatyw . Ja w┼éa┼Ťnie wybieram si─Ö do Kanady za miesi─ůc, Mississauga - tam b─Ödziemy mieszka─ç pewnego dnia kasia domowym sposobem postanowila pofarbowac wlosy... POZDRAWIAM WSZYTKICH POLECAM! inulina, b┼éonnik z mi─ů┼╝szu owoc├│w cytrusowych, wyci─ůgi ro┼Ťlinne:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bo musze szybko zbic wage ze wzgled├│w zdrowotnych jojo powr├│ci ale musze za 2 tygodnie wa┼╝yc mniej chwilowo
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja jutro kończę schudłam więcej niż 10% swojej wagi na razie wystarczy.

a mi wyszło 3170 [link widoczny dla zalogowanych] zenujace!!!
do Madziaaaa Uwagi w szkole - non stop. witam. ZA 2 TYG JADE NA KONSULTACJE DO CHIRURGA KTORY WYKONYWA┼ü OPERACJE TO NAPISZE COS WIECEJ!!!POZDRAWIAM Ich przekaz ma nas uchroni─ç przed rozczarowaniem i negatywnymi do┼Ťwiadczeniami podczas stosunk├│w seksualnych. [link widoczny dla zalogowanych]
Pomocy . Dlaczego za wiare trzeba placic,bo ksiadz za darmo nic nie zrobi? Rozumiem sobota, karnawa┼é..... Opami─Ötuj─Ö si─Ö, gdy ┼╝o┼é─ůdek zaczyna mnie strasznie bole─ç i zaczyna mi si─Ö kr─Öci─ç w g┼éowie Chc─Ö z tego wyj┼Ť─ç, ale udaje mi si─Ö tylko na jaki┼Ť czas A tak wog├│le to fajnie by┼éoby si─Ö spotka─ç w klinice...wi─Öc kto wie.... OK - indeks glikemiczny, ale organizm posiada magazyny na glikogen (glukoz─Ö), zatem jak co┼Ť zjesz to nie zostanie to zamienione od razu w tkank─Ö t┼éuszczow─ů, najpierw zmagazynowane, a jak b─Ödzie tego sporo - to wtedy zostanie przekszta┼écone w materia┼é zapasowy - tkank─Ö t┼éuszczow─ů ... Jestem przy 8 dniu..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

anka-skakancza>owszem dzia┼éaj─ů,ja ju┼╝ widze po brzuchu,no ale trzeba systematycznie ─çwiczy─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam.Ja mam 11 lat i mam tak samo nie wiem co to moze znaczec.Jeszcze nie miałam okresu ale mama mówim ze to zapalenie jajnika i ze pójdziemy do lekarza...Nie wiem co to moze znaczec
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jem normalnie, ważę 49-50kg, mam 160 cm wzrostu i prawie 40 na karku Z figury jestem zadowolona. [link widoczny dla zalogowanych] buziaki i miłego dzionka!!
ja rowniez jestem swiadkowa juz za 3 tyg u mojej siostry i oczywiscie organizuje wieczor panienski wynajmujemy sale w jednym pubie tylko dla nas bedzie ok 15 dziwczyn, kupilam juz smieszne gadzety typu podwiazka i welon dla panny mlodej a dla nas szatanskie opaski na glowe z diabelskimi rozkami mam zamiar zorganizowac rowiniez troche konkursow jakies quizy i tego typu sprwy, w tym momencie jestem na etapie buszowania na necie w poszukiwaniu takowych mam nadzieje ze to bedzie niezapomniany wieczor dla mojej siostry dosdajac ze jestem osoba szalona napewno nie bedziemy sie nudzic a.... Je┼Ťli chodzi o rolki to tez chodze sama ... ja jako┼Ť z tego wysz┼éam cho─ç walczy┼éam z tym przez 7 lat w po┼é─ůczeniu z depresj─ů, na zmian─Ö z anoreksj─ů. ale boje si─Ö, ┼╝e nied┼éugo mi sie znudzi. U mnie te┼╝ jest szaro i paskudnie, w w dodatku jeszcze mam od cholery roboty -bleeee!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
164-165 Kreglicka 52kg kie┼ébaski duszone w kapu┼Ťcie tylko 7g w─Ögli Z gory dziekuje. Kierownik od siedmiu bole┼Ťci ... .....................................Woda Mineralna............................... mocne plecy i dobrego zaganiacza
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Centrum Ochrony Antywirusowej Strona G│ˇwna -> Windows 2000 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach